مهزيار نيوز
خبري

در راه ، ممكن است پليس ايران چندين بار جلوي شما را بگيرد و با ماشين شما ملاقات بخواهد. به اين امر به عنوان يك رويداد مثبت براي جلوگيري از وقوع اتفاقات بد و همكاري كامل با اين عوامل نگاه كنيد. در صورت مشاهده افراد مشكوك يا وسايل نقليه در مسير به اين ايستگاه هاي بازرسي اطلاع دهيد.

اطلاعات هتل را بياوريد

قبل از خروج ، حتماً اطلاعات كامل آدرس هتل ، شماره تلفن و طرح خود را روي يك كاغذ بنويسيد و آن را در اختيار همه اعضاي خانواده قرار دهيد. ممكن است به هر دليلي از تريلر يا خانواده جدا شويد يا در جاده بمانيد. اين شما را به راحتي پس از ورود به كربلا به هتل رزرو شده مي برد. لطفاً توجه داشته باشيد كه پس از ورود به هتل ، بايد كارت هتل به شما داده شود و هميشه آن را همراه داشته باشيد.

زنان بايد بيشتر مراقب باشند

اگرچه كربلا در چهل سالگي بسيار شلوغ است و معمولاً تهديدي براي زنان محسوب نمي شود ، اما بهتر است به تنهايي به بازارها نرويد. همچنين از صحبت با مردان يا فروشندگان عراقي خودداري كنيد تا از تعداد زيادي از سوء استفاده ها جلوگيري شود.

با پليس تماس بگيريد

اگر هنگام رانندگي با مواد مخدر يا مواد منفجره برخورد كرديد ، در اسرع وقت پليس را مطلع كنيد.

بادامي با بيان اينكه در حال حاضر اجازه مي دهيد برپايي هيچ موكبي در سطح استان همدان داده نشده است ، خاطرنشان كرد: ستاد اربعين پيگير برپايي موكبهايي براي جاماندگان از اربعين با رعايت پروتكلهاي بهداشتي است و در صورت كسب مجوز اقدام به برپايي آنها در سطح شهرها كرد. به

پيادهروي اربعين بزرگترين گردهمايي عمومي سالانه و از قدرتمندترين نمادهاي همبستگي ميان جهان تشيع است ، اين مراسم شامل افزايش تعداد مسلمانان شيعه به سمت شهر كربلا ، در جنوب بغداد ، به منظور جمع آوري آنها در چهلمين روز پس از كشته شدن امام حسين (ع ) در واقعه عاشورا استفاده كرد.

همه ساله در مسير راهپيمايي مكانهايي قرار گرفته اند به صورت چادرهايي بزرگتر با نام موكب (هيات عزاداري) به صورت مردمي و خودجوش برپا و در خدمات و امكانات بهداشتي و رفاهي به صورت رايگان به زائران ارائه مي شود.

سالانه ميليون ها زائر حسيني از عراق و كشورهاي ديگر در روز اربعين از حسيني (ع) به كربلا سفر كرده و عزاداري مي كنند.

زائران اربعين حسيني (ع) در راه عازم عراق مورد استقبال زائران قرار مي گيرند.

به دليل شيوع بيماري عروق كرونر قلب در سال جاري ، حجاج غير عراقي اجازه ندارند براي شركت در مراسم اربعين حسيني (ع) به عتبات عاليات سفر كنند.

بر اساس توافق ايران و عراق ، حدود 60 هزار زائر حسيني از جمهوري اسلامي ايران براي شركت در مراسم اربعين حسيني (ع) به عراق سفر مي كنند.

برخي نكات ايمني براي سفر به كربلا در اربعين

اگر قصد سفر به كربلا در اربعين را داريد ، بايد نگران امنيت سفر خود باشيد. در اين يادداشت ، ما سعي مي كنيم به چند نكته اشاره كنيم كه سفر شما را ايمن تر مي كند. با فلايتيو همراه باشيد.

براي خريد بليط هواپيماي كربلا از فلايتيو ديدن كنيد.

از هيچ كس وام نگيريد در راه ، مردم ممكن است بسته يا گوني به شما بدهند يا از شما بخواهند كه آنها را به دليل بار زياد در هواپيما از مرز عبور دهيد. تحت هيچ شرايطي نبايد هيچ يك از اين وام ها را از كسي بپذيريد. اگر اين بسته ها حاوي مواد مخدر يا مواد منفجره باشند ، در فرودگاه مقصد گير مي كنيد.

تيراندازي هميشه مجاز نيست

هنگام گرفتن عكس يادگاري ، مطمئن شويد كه نقاط بازرسي يا پست هاي امنيتي در پس زمينه نباشند. هرگونه عكاسي از اين مكان ها ممنوع است و مي تواند منجر به جريمه يا حبس شود.

قرص كدئين را با خود نبريد

لطفاً توجه داشته باشيد كه استفاده از قرص هاي روانگردان در عراق ممنوع است. همچنين در آن ليست داروهاي ساده كدئين وجود دارد كه به عنوان مسكن استفاده مي شوند. در صورت احساس نياز در طول راه ، چنين داروهايي را با خود نبريد و ازد داروخانه هاي عراق بخريد.

با غريبه ها صحبت نكنيد

يكي از مواردي كه مي تواند در سفرهاي اربعين خطرناك باشد ، صحبت با غريبه ها است. گاهي جاسوسان و سيستم هاي اطلاعاتي دشمن در اين گردهمايي ها شركت مي كنند ، مخصوصاً چهل نفر. اين افراد با ايجاد برنامه دوستي با زائران به آنها اطلاع مي دهند. بنابراين ، اطمينان حاصل كنيد كه با ساير زائران ، چه ايراني ، چه عراقي يا مليت ديگر ، بي دليل صحبت نكنيد.

افراد مسن فقط بايد از مسئولان كمك بگيرند

اگر سن داريد و در برخي از وظايف خود نياز به كمك داريد ، كافي است به پليس ، مقامات فرودگاه يا هر آژانس رسمي ديگر مراجعه كنيد و از اعتماد به افراد ناشناس اجتناب كنيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۰۷:۲۷ ] [ مسعود ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی