مهزيار نيوز
خبري

هزاران نوع تايپ خوب براي بارگيري آنلاين وجود دارد و دنيايي از طراحان با استعداد كه فونت هاي سفارشي را مانند مارك هايي كه از آنها استفاده مي كنند ايجاد مي كنند. هر فونت خوب نيست. در حقيقت ، تعداد زيادي حروف تايپ بد وجود دارد كه خسته كننده ، ناخوانا و فقط زشت هستند. اين فقط نظر ما نيست: دلايل علمي وجود دارد كه باعث مي شود برخي از فونت ها زيبا به نظر برسند و برخي ديگر ما را عصباني مي كنند. براي كمك به شما در يافتن فونت مناسب براي پروژه خود ، ما بهترين فونت ها و بدترين فونت ها را همراه با مواردي كه آنها را م effectiveثر (يا نه) مي كند ، بررسي مي كنيم. با همه فونت هاي عالي ، هيچ دليلي وجود ندارد كه به چيزي كمتر از فونت مناسب براي نام تجاري خود بسنده كنيد. براي آشنايي بيشتر با فونت لوگو و نحوه انتخاب فونت براي لوگوي خود ، اين مقالات را بخوانيد. نگاهي به همه فونت هاي عالي كه طراحان ما با آنها كار مي كنند و نحوه استفاده از آنها در حال حاضر.
همچنين ، به تداعي هايي كه افراد با فونت هاي خاصي ايجاد مي كنند فكر كنيد. آنها را دوست داشته باشيد يا از آنها متنفر باشيد ، الگوهاي رفتاري پيوندي ناگسستني با تأثير دارند. بنابراين به هر فونت مورد نظر براي پروژه طراحي خود نگاهي بيندازيد و از خود بپرسيد: آيا مي توانم آن را به راحتي بخوانم؟ آيا با مارك من مطابقت دارد؟ اگر به هر دو "بله" پاسخ دهيد ، فونت خود را پيدا كرده ايد! در غير اين صورت ، فونت هاي ديگر را امتحان كنيد تا فونت مناسب براي نام تجاري خود را پيدا كنيد.

  • آب پاكسازان(abpaksazan): توليد كننده انواع دستگاهاي تسويه اب صنعتي منابع Source ممبرين فيلتر شني انتي اسكالانت
  • پلكينو(pelkino): لوازم آرايشي بهداشتي در ايران 2021 عطر Source ادكلن قيمت عمده خريد قيمت فروش وكس و اكسيدان مهرماه 1400 نرخ ليست قيمت جديد امروز
  • ايران فونت(iranfont): فونت هاي انگليسي فونت فارسي خط نستعليق دانلود رايگان جديد فونت ايراني بهترين منبع Read more ادامه مطلب.

هنگام انتخاب فونت مناسب براي پروژه خود ، به آنچه كه پروژه منتقل مي كند توجه كنيد. به اين فكر كنيد كه چگونه شخصيت برند شما به انواع مختلف ارتباطات حروف تبديل مي شود.
به طور معمول ، فونت هاي سريف مانند خانم Eaves و Baskerville پيچيدگي و لوكس بودن بي انتها را ارائه مي دهند و آنها را در مارك هاي گران قيمت محبوب تر مي كند. از طرف ديگر ، مارك هاي معمولي و غير رسمي تمايل دارند از فونت هاي بدون سريف مانند Akzidenz-Grotesk استفاده كنند. اگر شخصيت مارك شما به سبك دست نويس نياز دارد ، بهتر است از حروف سفارشي استفاده كنيد نه اينكه با يك فونت يكنواخت كه از يك ظاهر طراحي شده با دست تقليد مي كند استفاده كنيد (fauxoitc بالا را ببينيد).
در طراحي Artheans براي Planet Diamonds ، نمونه كاملي از فونت را مي بينيم كه براي نام تجاري او ايده آل است. Planet Diamonds الماسهاي توليد شده در آزمايشگاه را براي خط توليد جواهرات خود توليد مي كند و گزينه ديگري را در بازار به مصرف كنندگان آگاه از محيط زيست ارائه مي دهد. با استفاده از يك فونت مبهم و مينيماليستي براي مطابقت با نشان هندسي شركت ، اين نام تجاري تمركز Planet Diamonds را بر استفاده از فناوري براي ايجاد الماس بي عيب و نقص بدون آسيب رساندن به محيط زيست اعلام مي كند.
در حالي كه فونت هاي بد به طور كلي يك انتخاب بد هستند ، يك فونت خوب لزوماً انتخاب خوبي براي پروژه شما نيست. فونت مناسب براي پروژه طراحي شما بايد دو چيز باشد
مناسب برند شما برخي از بدترين فونت ها با جعل هويت ، عدم شخصيت خود را جبران مي كنند. به عنوان مثال ، Comic Sans موفق نمي شود مشت ابرقهرماني كتاب هاي كميك دست نويس را بگيرد. و مگر اينكه شما در حال نوشتن فيلمنامه فيلم هستيد ، پيك هيچ كس را فريب نمي دهد كه كار شما بر اساس يك ماشين تحرير قديمي ساخته شده است.
برخي از فونت ها با تقليد از عناصر طراحي مرتبط با فرهنگ هاي خاص ، عجيب به نظر مي رسند. Papyrus و Neuland-Inline از شناخته شده ترين مجرمان هستند. و نامه هاي بونزاي شبيه خطوط قلم موي خط چيني است ، كه شخصيت دست ساز آن در نوشتن ايستا از بين مي رود. مشكل اصلي اين فونت ها اين است كه در بهترين حالت يكنواخت به نظر مي رسند و در بهترين حالت احساس ارزاني مي كنند و در بدترين حالت از نظر فرهنگي بي حس هستند. و سپس فونت ها وجود دارند ، كه فقط خسته كننده هستند ، و اين باعث مي شود آنها يك فونت بد باشند. هيچ اشكالي در اين قلم ها وجود ندارد زيرا هيچ چيز خارق العاده اي در مورد آنها وجود ندارد.
نمونه اي از فونت است كه همه ما ميليون ها بار آن را ديده ايم. اين كار را انجام مي دهد ، اما همين است. اين هيچ چيزي به طراحي اضافه نمي كند ، يك نام تجاري را به شكل معناداري ارتباط نمي دهد. در حالي كه مواردي وجود دارد كه يك فونت غير توصيفي تنها چيزي است كه شما نياز داريد ، تعداد زيادي فونت خوب وجود دارد كه مي توانند شخصيت را در هنگام محو شدن در پس زمينه افزايش دهند (بخش بهترين فونت هاي زير را ببينيد). يك فونت رايج مانند Times New Roman آنقدر محجوب است كه در واقع مي تواند باعث حواس پرتي شود. برخي از بدترين فونت ها ، مانند جوكرمن ، تقريباً در همه جا دوست ندارند ، زيرا داراي استعداد بيهوده زيادي هستند كه بيننده را از متني كه سعي مي كنند بخوانند منحرف مي كند.
يكي ديگر از فونت هاي زشت و مشهور ديگر ، Bleeding Cowboys ، مورد پسند طراحان قرار نمي گيرد زيرا بسيار شلوغ و غيرقابل پيش بيني است. محو شدن تصادفي حروف؟ اين خط از كجا آمده و به كجا منتهي مي شود؟ ساير فونت هاي يكپارچهسازي با سيستمعامل كه احتمالاً بايد از آنها دوري كنيد؟ FF Blur و Trajan Pro. اين به اين معنا نيست كه آنها فونت هاي بدي هستند. آنها فقط آنقدر بار ساخته شده اند كه تمام جذابيت خود را از دست مي دهند. برخي از فونت ها به قدري مورد استفاده قرار مي گيرند كه عمومي مي شوند. برخي معروف زيرا مردم بيش از آنكه به محتواي بصري توجه داشته باشند در حالي كه روانشناسي فونت ها بيشتر در دنياي مارك تجاري استفاده مي شود ، طراحاني كه با هر نوع متني كار مي كنند بايد كمي در مورد نحوه انتخاب فونت بر روحيه و درك بينندگان مطلع باشند.
كتاب بگذارم؟ يك فونت سريف انتقالي مانند باسكرويل به خوانندگان كمك مي كند احساس كنند كه متن داراي اقتدار و عقل بيشتري است. طراحي دعوتنامه عروسي؟ دست خط راست مي تواند عاشقانه ، سرگرم كننده و سنتي را همزمان منتقل كند. در زير شش گروه فونت مختلف مختلف ، ارتباطات روانشناختي آنها و نمونه هايي از نحوه استفاده از روانشناسي فونت ها در مارك تجاري را بيابيد. محتواي مكتوب (پديده اي كه روانشناسان آن را اثر برتري تصوير مي نامند) ، ظاهر متن (به عنوان مثال ظاهر متن نه تنها براي برندها مهم است ، بلكه ظاهر فونت هاي مختلف نيز مي تواند تأثيرات رواني بر بيننده بگذارد. با تغيير سبك فونت ، انتخاب يك فونت احساسي يا قوي تر ، يك طراح مي تواند به بيننده احساس متفاوتي بدهد و نسبت به يك نام تجاري واكنش نشان دهد. به عنوان مثال ، بانكي كه به دنبال ايجاد حس ثبات و سنت در مشتريان خود است ممكن است يك فونت سري سنتي را انتخاب كند ، در حالي كه يك شركت نوپاي فناوري ممكن است يك فونت آينده نگر بدون سريف را انتخاب كند تا مشتريان را تشويق كند كه آن را نوآورانه تلقي كنند. و آينده نگري تفكر
ساير عناصر طراحي مانند رنگ را نيز مي توان از نظر روانشناسي مشاهده كرد. طراحان باهوش مي توانند با انتخاب فونت ها و رنگ هاي خاص ، تأثيرات روانشناختي متعددي را با هم تركيب كرده و در نتيجه تركيبي از عناصر طراحي را كه از نظر روانشناسي يك يا چند حالت احساسي را منتقل مي كند ، تركيب كنند. تصاوير فقط رنگها و شكلهاي يك صفحه نيستند ، يا حداقل نيستند براي مردم. انسانها غريزه ذاتي دارند كه با استفاده از ويژگيها و احساسات انساني بر چيزهايي كه به وضوح غير انساني هستند ، مانند آرمها ، انسانهاي غير انساني را انساني كنند.
از آنجا كه مردم به فرهنگ بصري واكنش احساسي نشان مي دهند ، طراحان مي توانند با تصميم گيري آگاهانه در مورد ويژگي هاي يك طرح مانند رنگ و فونت ، واكنش هاي رواني بينندگان خود را دستكاري كنند. كاربرد روانشناسي نوشتن در بازاريابي در حال توسعه است و به يك زمينه مهم تحقيق و عمل در برندسازي و تبليغات تبديل شده است.
شركت هاي كوچكتر كه زماني مختص شركت هاي بزرگ بودند ، اكنون به ارزش كاربرد روانشناسي فونت در بازاريابي و برندسازي پي برده اند. نشان داده شده است كه فونت هاي مختلف تأثيرات شگفت انگيزي بر روانشناسي انسان دارند ، با برخي از فونت هاي قدرتمند حتي مي توان طعم غذا را تغيير داد يا مردم را تا زمان انقلاب اجتماعي عصباني كرد. بنابراين ، تعجبي ندارد كه مارك ها طراحاني با مهارت بالا را براي درك روانشناسي فونت ها و استفاده از فونت هاي احساسي استخدام مي كنند. براي طراحان و مشاغل ، درك روانشناسي فونت كليدي است كه چگونه يك نام تجاري به ياد ماندني است و چگونه توسط مشتريان درك مي شود.
طراحان از فونت هاي قدرتمند براي افزودن حالت و احساس به طرح ها براي دهه ها استفاده كرده اند ، اما قدرت روانشناسي قلم در شكل دادن به پاسخ هاي احساسي افراد به يك نام تجاري يا لوگو تنها در سال هاي اخير كاملاً درك شده است. از قلم هايي كه واكنش روانشناختي را برمي انگيزند مي توان براي ايجاد اعتماد بيشتر ، دوستانه يا بلندپروازانه به نام تجاري استفاده كرد. طراحان غالباً به فونت هاي احساسي روي مي آورند تا هويت برند را از نظر روانشناختي قدرتمند جلوه دهند.
در اينجا نحوه استفاده از روانشناسي فونت ها در لوگوها و همچنين به طور كلي در مارك تجاري و طراحي ، با استفاده از فونت هاي قوي روانشناختي براي تأثيرگذاري بر عكس العمل هاي مخاطبان ، آمده است. از فونت هاي تبليغاتي كه مي توانند مشتريان را متقاعد به تقسيم پول خود كنند ، تا فونت هاي منحصر به فرد و متنوع كه به برندها هويت متمايزي مي بخشد ، اين راهنماي نهايي شما براي درك و به كارگيري روانشناسي فونت ها است. در Envato Elements ، طيف وسيعي از فونت ها و حروف حروف قوي را كه احساسات را برمي انگيزد كشف كنيد.
بعد از مدت ها كنار آمدن با نسخه هاي موبايل منتقل شده بازي هاي اوليه Final Fantasy ، Square Enix سرانجام اعلام كرد.
روانشناسي فونت ها به سبك سريف از تاريخچه آنها نشأت مي گيرد. از آنجا كه ما عادت داريم قلم هاي سريف را نمادهاي ميراث (در آثار و آثار تاريخي) ، عقل (در كتابها و مقالات دانشگاهي) و رسمي بودن (دعوت نامه هاي فانتزي و منوهاي رستوران هاي سطح بالا) ببينيم ، ما فونت هاي سري را قابل اعتماد و معتقد مي دانيم. قابل اعتماد به عبارت ديگر ، ما مي دانيم كه آنها كجا بوده اند و اغلب آنها سبك فونت تعيين كننده و قدرتمند موسسات قديمي و معتبر مانند دانشگاه ها و بانك ها هستند.
فونت هاي Slab serif تفسيرهاي چاق تر و جسورانه تري از نوع Serif هستند. معمولاً ضخامت بيشتري در كنار ساقه و سري حروف شكل دارند ، آنها برخي از ويژگي هاي قلم هاي سريف مانند ثبات و سنت را به ارث مي برند ، اما همچنين جسورتر و متمايزتر هستند. فونت هاي سري اسلب فاقد ظرافت فونت هاي سريف هستند و باعث مي شود كمي احساس خشونت و ماچو كنند. شركت هاي الكترونيكي و توليدكنندگان خودرو اغلب از سرف اسلب براي ايجاد حس قدرت و مردانگي در مارك تجاري خود استفاده مي كنند.
گذشته از كالج ها و موسسات مالي ، كه بسياري از آنها از حروف سرف براي دهه ها يا قرن ها استفاده مي كنند ، مشاغل ديگري كه به نظر مي رسد به همان اندازه قابل اعتماد و معتبر هستند مي توانند از يك فونت serif براي اثبات اين امر در مارك تجاري خود استفاده كنند. شركت هاي حقوقي ، كانال هاي خبري و مارك هاي لوكس مد اغلب از فونت هاي serif در مارك تجاري و ارتباطات خود استفاده مي كنند تا از انجمن اعتماد استفاده كنند. در شرايط اشتباه ، يك سراميك اسلب مي تواند احساس تقابل داشته باشد ، اما هنگامي كه در مارك تجاري شركت هايي كه تمركز توليد دارند مورد استفاده قرار مي گيرد ، احساس مي كنند قوي ، توانا و ماندگار هستند. سرف اسلب يك فونت قاطع و قوي است كه به بينندگان مي گويد اين يك تجارت عملي و عملي است كه ريشه هاي تاريخي و قابل اعتماد نيز دارد.
با اشاره به گروه وسيعي از فونت ها كه فاقد سريف هستند (حركات كوچكي كه در انتهاي حروف روي فونت هاي سري قرار مي گيرد) ، حروف بدون سريف به طور رسمي در اوايل قرن 19 اختراع شد ، اما فقط بعدها ، در طول قرن 20 ، هنگامي كه جنبش مدرنيستي به جدايي از فرم هاي طراحي سنتي ، از جمله سبك هاي سريف ، كمك كرد. فونت هاي Sans serif فونت هاي پيشرونده و احساسي هستند كه از لحاظ تاريخي به عنوان فونت هاي تبليغاتي و فونت هاي جالب براي پوسترها محبوب هستند. Sans serifs به لحاظ فرهنگي نشان دهنده گسست از سنت است و به اين قلم هاي احساسي شخصيتي مترقي مي بخشد.
در دهه هاي اخير ، اين فونت هاي ساده و متفاوت ، نام تجاري تعداد زيادي از شركت هاي فناوري و سايت هاي رسانه هاي اجتماعي را تعريف كرده است و به كاربران كمك مي كند تا احساس كنند اين محصولات آينده نگر هستند-برعكس شهرت گاهي اوقات شلوغ و مقاوم در برابر تغييرات سريال. سبك ها ارتباط روانشناختي با پيشرفت و مدرنيته به برندهايي كه مي خواهند نوآورانه و ماجراجو به نظر برسند ، مانند جيپ ، لندرور و نشنال جئوگرافيك نيز گسترش مي يابد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۱ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۱۸:۱۰ ] [ مسعود ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی