مهزيار نيوز
خبري

لباس هاي تنگ و تنگ كه ممكن است باعث اصطكاك در ناحيه موم شده شود

براي تسكين و آرامش پوست پيشنهاد مي كنيم به طور مرتب از ژل آلوئه ورا استفاده كنيد. اين كار باعث آبرساني مجدد به پوست مي شود و هرگونه تحريفي را كه ممكن است تجربه كنيد تسكين مي دهد. روغن درخت چاي همچنين مي تواند به دليل خواص ضد باكتريايي آن در منطقه مورد استفاده قرار گيرد تا اطمينان حاصل شود كه اين منطقه عاري از باكتري است.

به ياد داشته باشيد ، تميز و خشك نگه داشتن منطقه به مدت 48 ساعت پس از قرار ملاقات بسيار مهم اس

3-10 روز پس از خدمات اپيلاسيون ، بايد از جلوگيري از رشد موهاي زائد اطمينان حاصل كنيد. پوست روي فوليكول ها بسته مي شود و موهاي جديد ممكن است گير كرده و باعث ايجاد موهاي روييده شود.

2-3 بار در هفته با اسكراب بدن لايه برداري ملايم انجام دهيد. اين روال را 2-3 روز پس از درمان اپيلاسيون شروع كنيد. ضروري است كه اين روال را بين روزهاي 3 تا 10 بعد از سرويس موم انجام دهيد. به ياد داشته باشيد كه لايه برداري بيش از حد انجام ندهيد زيرا مي تواند به پوست آسيب برساند.

لايه برداري خود را با يك مرطوب كننده غني كننده و مغذي دنبال كنيد. اين فرايند از رشد موهاي زائد جلوگيري مي كند و اطمينان مي دهد كه موم بعدي شما راحت تر و كمي دردناك تر است.

مهم است كه روشهاي اپيلاسيون خود را برنامه ريزي كنيد. برنامه نگهداري شما بستگي به هورمون ها ، چرخه رشد طبيعي مو و ساير نيازهاي شما دارد. متوجه خواهيد شد كه موهاي جديد طي 2-3 هفته دوباره شروع به رشد مي كنند. پيشنهاد مي كنيم جلسات پيگيري 3-4 هفته براي اپيلاسيون صورت و 4-6 هفته براي اپيلاسيون بدن انجام شود.

در صورت داشتن س questionsالات بيشتر در مورد مراقبت هاي بعد از اپيلاسيون ، با Live True London Beauty با شماره 020 7582 6312 تماس بگيريد و يكي از درمانگران زيبايي آموزش ديده ما به تمام سوالات شما پاسخ دهد و نكات و ترفندهاي تخصصي را در اختيار شما قرار دهد تا از خدمات اپيلاسيون خود بهترين استفاده را ببريد. به

آيا علاقه داريد موهاي خود را نيز مرتب كنيد؟ امروز براي يكي از سه سالن ما در لندن به منظور بازديد از بالاياژ ، اكستنشن مو ، Olaplex ، اصلاح رنگ و موارد ديگر مراجعه كنيد.

هنگامي كه قرار ملاقات ترسناك خود را با اپيلاسيون به پايان رسانديد ، ممكن است فكر كنيد كه همه چيز انجام شده است ، اما در واقع يك كار مهم باقي مانده است: مراقبت هاي دقيق بعد از اپيلاسيون را اعمال كنيد. رعايت چند دستورالعمل ساده پس از اپيلاسيون ضروري است. به ياد داشته باشيد كه كمي پيشگيري راه زيادي را براي نجات شما از عوارض جانبي واقعاً آزاردهنده كه مي تواند موم كامل شما را خراب كند ، انجام مي دهد.

در حالي كه اپيلاسيون چيزي نيست كه از آن بترسيم ، در حقيقت پوست را حداقل در مدتي (تقريباً از 24 تا 36 ساعت) در حالت حساس قرار مي دهد. در اين مدت ، شما بايد نكات مراقبتي را براي تسكين پوست و حفظ نتايج اپيلاسيون خود اعمال كنيد. به همين ترتيب ، شما بايد از برخي موارد ديگر اجتناب كنيد تا خطر مشكلات احتمالي پوست مانند موهاي زائد ، عفونت هاي باكتريايي ، بثورات ، خارش ، قرمزي و زخم را به حداقل برسانيد. بياييد به بايدها و نبايدهاي مراقبت هاي بعد از اپيلاسيون بپردازيم!

اقدامات مراقبت پس از اپيلاسيون

از يك دستگاه پس از دپيلاسيون استفاده كنيد.

لوسيون هاي بعد از اپيلاسيون اولين نكته مراقبت پس از اپيلاسيون هستند. متخصص زيبايي شما مطمئناً اين محصول را در دسترس خواهد داشت. با اين حال ، اگر در حال انجام اپيلاسيون DIY هستيد ، حتماً از آن استفاده كنيد. پس از برداشتن موها عملكردهاي مختلفي دارند: از بين بردن بقاياي مومي ، تسكين پوست و جلوگيري از برآمدگي هاي قرمز و موهاي روييده. تونيك پس از دپيلس Depilsense Ayurveda يك گزينه عالي است زيرا حاوي مواد خاصي است كه از پوست محافظت مي كند و به بهبود بعد از اپيلاسيون كمك مي كند. علاوه بر اين ، رشد مو را بطور چشمگيري كند مي كند و زمان بين جلسات اپيلاسيون را افزايش مي دهد. به خاطر داشته باشيد كه پوست شما بايد به حالت اوليه خود بازگردد ، بنابراين چرا با اين محصول به آن كمك نكنيد كه pH مطلوب خود را مانند اين كرم اسيدي پس از دپيوراسيون بازگرداند. بعد از اپيلاسيون روشنايي پوست را افزايش مي دهد و خاصيت آرامش بخشي و مرطوب كنندگي دارد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۴۷:۱۱ ] [ مسعود ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی