مهزيار نيوز
خبري

بهترين سايت خبري ايران در سال 1400 اخبار داغ و بدون سانسور

 

چند روزي است كه خبر از بروز تخلفات مالي در شهرداري و شوراي شهر كُشكراي شهرستان مرند، در فضاي مجازي منتشر و از گروهي به گروه ديگر دست به دست مي شود. گروهي از تماشاگران از آبادان به تهران آمده بودند تا در اين جشن سهيم باشند. او خطاب به رييسجمهور نوشته: «بنده و جنابعالي پيش از آنكه حقوقدان باشيم، هر دو مفتخر به كسوت روحانيت هستيم و اين انتساب، ما را به رعايت امور اخلاقي بيش از ديگران ملزم و موظف مينمايد.

از اخبار ايران و جهان به خاطر عدم رعايت «عدالت تبليغاتي» و از رقيب سرسختش حسن روحاني كه به زعم او آنطور كه بايد جانب اخلاق را رعايت نميكند گله مند است. رييسي در نامهاش به علي عسگري، نوشته است: «انتظار اين است به منظور برگزاري انتخاباتي «سالم، پرشور و رقابتي»، رسانه ملي خود را به رعايت عدالت تبليغاتي ملزم بداند. ابراهيم رييسي كه هوادارانش او را شبيهترين فرد به شهيد بهشتي ميدانند، دست به قلم شده و در ايامي كه شوراي نگهبان مشغول بررسي صلاحيت او و رقبايش هستند دو نامه نوشته است؛ گلهمندانه و كوتاه؛ يكي به رييس صدا و سيما و ديگري به سرسختترين رقيبش حسن روحاني.


البته در اين ١١٧ كلمهاي كه حجت الاسلام رييسي خطاب به علي عسگري نوشته به درستي روشن نيست صدا و سيما در پخش كدام برنامه رييسجمهور بيعدالتي كرده است. علي مطهري، نماينده پيشين مجلس ۲۶ آبان در روزنامه اعتماد نوشت: «اينكه بگوييم تمام تحريمها حتي تحريم گروگانگيري و تحريمهاي حقوق بشري كه به تصويب كنگره امريكا رسيده است نيز بايد برداشته شود البته ايده خوبي است ولي تا چه حد امكانپذير و در حيطه اختيار دولت امريكاست. آنها همزمان كه پيامهاي متناقضي را براي ما ميفرستند تحريمها را نيز ادامه ميدهند.

البته بسياري از افرادي كه ۳۰ يا ۶۰ درصد سهام خود را براي فروش گذاشته بودند نيز موفق به فروش سهام خود نشدند چراكه سهام ارزشمند آنها مشتري نداشت! مأمني امن براي مردم افغانستان باشد و اين كشور توسط خود مردم اين كشور رشد و توسعه پيدا كند و ما نيز در اين فرايند به مردم افغانستان كمك كنيم. تلاش ما اين است كه كشور همسايهمان افغانستان كشوري امن باشد. رييس مركز تحقيقات آلودگي هوا پژوهشكده محيط زيست دانشگاه علوم پزشكي تهران ادامه داد: در صورت عدم كنترل آلاينده هاي هوا، آسيب پذيري كشور در اين زمينه بيشتر مي شود و در حقيقت تابآوري ما به شدت در مواجهه با آلودگي هوا كاهش مي يابد.


 و اين ظلم و بازي مسئولين با ما را پيگير باشيد چرا وزير قولشون شكستن گفته بودن ادامه همكاري حالا كه ابلاغ دستمونه بگن عدم همكاري و قطع همكاري. خداراشكر به يُمن دو اتفاق، هيچ حرف مگويي در دولت وجود نداشته و ندارد.يكي، شفافيت و عدم پنهانكاري در داخل دولت است. خبرگزاري رسمي امارات گزارش داد كه معاون سياسي وزير امور خارجه جمهوري اسلامي ايران با مشاور ديپلماتيك رئيس دولت امارات عربي متحده ديدار و گفتوگو كرده است.

شبكه خبر توسط معاونت سياسي صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران اداره ميشود، اما از واحد مركزي خبر صدا و سيما مجزاست. اما ذبيح الله مجاهد در مورد چگونگي اين طرح و تركيب هيئت آنها جزييات ارائه نكرده است. اين ناشردر پاسخ به اين سوال كه تا امروز چند نسخه از اين كتاب پيش فروش شده است ؟ اين درحالي بود كه قرار بود از امسال پرداخت سود سهام عدالت به وضعيت مستقيم بودن يا غيرمستقيم بودن مشمولان بستگي داشته باشد، اما به نظر نميرسد اين موضوع نيز اجرا شود. امريكا اما گفت، به بنبست رسيدن همكاري ميان آژانس و ايران، نشانه اي خوبي براي مذاكرات احياي برجام نيست.

رئيس جمهوري ايالات متحده با اشاره به ديدار روز گذشته خود با رهبران سه كشور اروپايي درباره برنامه هستهاي ايران گفت كه ايران بايد با «حسن نيت» به مذاكرات بازگردد.
 مذاكرات هستهاي ايران قرار است تا چند هفته ديگر در وين از سر گرفته شود. باسلام لطفا مشكل ما آموزش دهندگان و اموزشياران نهضتي كه در آزمون تحميلي حدنصاب نياورديم وزير آموش پرورش اعلام كردن قطع همكاري نداريم و با حق التدريس ها ادامه همكاري ميكنيم ولي حالا كه ابلاغ در دستمون هست كه از شنبه سر كلاس باشيم بهمون گفتن كه با شما قطع همكاري شده درصورتي خود وزير در مصاحبه اعلام كردن قطع همكاري نداريم و نيروهامون همون حق التدريس ميمونن و تا سال 1400 همه تبديل وضعيت بشن حالا چرا حرفشون يكي نيست و ما با اينهمه سابقه نهضتي و چندين سال تدريس در آموزش پرورش با ما قطع همكاري كنن، حالا ما كجا بريم كه اميد كار داشته باشه لطفا به حق اين روزها مشكلات ما را پيگيري كنيد. به گزارش خبرخودرو،معاونت حمل و نقل شهرداري تهران با بيان اينكه در تلاش براي افزايش سرويس دهي اتوبوسهاي برقي هستيم، از قرارداد با يكي از شركتهاي خصوصي براي ورود ۵۰ دستگاه اتوبوس برقي در يكي از خطوط خبر داد.

سرنوشت غيرمستقيمها نيز از اين قرار بود كه سهامدار شركتهاي سرمايه گذاري استاني سهام عدالت شدند. قرار بود ۴۰ درصد باقي مانده نيز در بهمن ماه همان سال آزاد شود، اما اين اتفاق به دليل سقوط بازار هرگزتحقق نيافت.
 اين اقدام رييسي اما با واكنشهاي زيادي هم در همان زمان مواجه بود. آن هم در شرايطي كه سه روز بعد رسانه ملي سخنراني رييسجمهور در همايش «اقتصاد مقاومتي و توسعه روستايي» را به صورت زنده نشان نداد.

آيا پخش سخنراني رييسجمهور در مراسم روز ارتش كه همه ساله به صورت زنده پخش ميشود مصداق بيعدالتي تبليغاتي است يا پخش زنده مراسم روز ملي فناوري هستهاي با حضور رييسجمهور يا پخش مستقيم افتتاح فازهاي ١٧ تا ٢١ پارس جنوبي كه بعد از نزديك به يك دهه بالاخره ايران را در بهرهبرداري از ميدان نفتي مشترك با قطر برابر كرد؟ او حتي در همان سفر به عسلويه و افتتاح فازهاي پارس جنوبي كه حالا رسانههاي اصولگرا آن را نمايش تبليغاتي ميدانند هم حاضر به افتتاح دو طرح بزرگ پتروشيمي پرديس ٣ و متانول كاوه به عنوان بزرگترين واحد متانول دنيا نشد چرا كه اين دو طرح صددرصد به بهرهبرداري نرسيده بودند و تنها دو هفته ديگر به بهرهبرداري كامل آنها باقي مانده بود. اما متن نامه ديگر ابراهيم رييسي به رييسجمهور هم جالب است.

با تمام اينها اما رييسي در كنار قاليباف دو كانديداي پركار اصولگرا هستند كه هيچ فرصتي را براي حمله به اقدامات دولت از دست نميدهند.
 ذبيحالله مجاهد، سخنگوي دولت طالبان اما بدون تاييد اين رويداد، تاكيد كرده كه رويكرد طالبان، "اعدام شنوندگان موسيقي نيست".

حسيني با اشاره به بحران اقتصاد جهاني گفت: با راهاندازي بورس نفت سرمايه ايرانيان خارج از كشور به ايران از جمله مناطق آزاد سرازير خواهد شد و در حالي كه اقتصادهاي جهان با ركود مواجه هستند اما برگشت سرمايه ايرانيان از خارج كشور به داخل ايران باعث رونق شده است. علاوه بر اين آرينمنش، دبير حزب موتلفه خراسان رضوي هم به جماران گفت: قرار نيست به خاطر اينكه انتخابات در پيش است فعاليتهاي كشور در طول يك ماه مانده به برگزاري انتخابات، متوقف و رييسجمهور و مسوولان كشور ممنوعالتصوير شوند.

بخشي از اين يارانه بايد به سمت گوشت و لبنيات هدايت شده و همزمان، اين فرهنگسازي آغاز شود كه مردم، همان درآمد محدودي كه دارند را هم به درستي هزينه كنند و به جاي خريد نوشابه، شير و دوغ بخرند و اگر نميتوانند گوشت بخرند، به جاي مصرف فستفود، حبوبات بخرند. شرايط ما مثل بعضي كشورهاي آفريقايي نيست كه مردم از قحطي ميميرند و ما، مشكل گرسنگي نداريم ولي با مشكل كمبود انواع ريزمغذيها و بدخوري در كشور مواجهيم به اين معنا كه تعدادي از مردم، آنقدر زياد ميخورند كه دچار اضافه وزن و چاقي ناشي از سوءتغذيه هستند، تعدادي هم بدخوري دارند چون دسترسي كافي به مواد غذايي مفيد ندارند و چون نميتوانند ميوه و سبزي بخرند، مواد نشاستهاي و قندي و چربي ميخورند كه سير شوند.


 از سال 1396 تا امروز، شاخص فلاكت در ايران، رو به صعود بوده چون اگر در هر سال، دولت توانسته تغيير مثبت در نرخ بيكاري ايجاد كند و درصدي به آمار تازهواردان بازار اشتغال بيفزايد، افزايش نرخ تورم، از خجالت زحمات دولت درآمده و نتيجه نهايي، برخلاف انتظار دولت، باز هم نشاندهنده صعود شاخص فلاكت بوده است. حمايت صدا و سيما از رييسي آنچنان واكنشبرانگيز شد كه موسويلاري وزير كشور دولت اصلاحات در گفتوگويي به «اعتماد» گفت: اين روش جانبدارانه صدا و سيما از يك كانديداي خاص راه به جايي نخواهد برد. آنا وستر منشي دادگاه به خبرگزاري فرانسه گفت: كل دادگاه منطقه استكهلم به درخواست دادستان براي شنيدن شهادت ۷شاهد كه قادر به سفر به سوئد نيستند از ۱۰ تا ۱۸نوامبر به دورس، آلباني منتقل ميشود.

بررسي فايلهاي موجود نزد واسطهها و آنچه در موتورهاي جستوجوي آگهي ملكي ثبت شده است، حكايت از آن دارد كه در چند منطقه تهران امكان خريد آپارتمان نقلي با قيمت حداكثر يك ميليارد تومان وجود دارد. البته قيمت حبوبات هم گران شده ولي گوشت، كيلويي 130 هزار تومان است و حبوبات، كيلويي 30 هزار تومان است و بنابراين تامين پروتئين با قيمت ارزانتر، امكانپذير است.


 وقتي هم موقع سوار شدن گفت خودش حاضر است با آژانس به زندان برود و از حقوق شهروندي خود سخن گفت، با حمله ماموران پليس و ضربوشتم مواجه شد. طبق آمار سال ۱۳۸۵، خرمآباد بيستمين شهر بزرگ كشور است. نشست رهبران عضو گروه ۲۰ ظهر شنبه به وقت محلي در شهر رم، پايتخت ايتاليا، آغاز به كار كرد.

ما تلاش خواهيم كرد تا اطمينان پيدا كنيم كه تمام بسترهاي لازم براي واكسيناسيون عمومي طي چند ماه آينده تا قبل از اتمام كار دولت فراهم خواهد شد. حسين اميرعبداللهيان، وزير خارجه ايران اما با مثبت خواندن سفر گروسي به تهران در تويتي نوشت، طرفين به يك توافق اصولي براي حل مشكلات فني دست پيدا كردهاند و نهايي كردن آن كار بيشتر نياز دارد. البته مكتب شيعه مرهون ومديون امام صادق (ع) است اما آن حضرت موسس مكتب شيعه نيستند.

جايي كه در آن وعده داد تا پايان سال آينده امكان اسكان و اقامت ٢٤ هزار زاير نيازمند در زايرشهر امام رضا را فراهم خواهد كرد.
اين آمار نشانگر كاهش سن خودكشي در ايران است و از جمله دلايل آن «فقر اقتصادي» و «نابسامانيهاي اجتماعي و خانوادگي» اعلام شده است.

اما اين نامه علاوه بر واكنشهاي زيادي كه در فضاي مجازي داشته با واكنش چهرههاي سياسي هم همراه بوده است. اما او با اين حمله زودهنگام انتخاباتي به رقيبش پيروز خواهد شد؟ او در حالي به صدا و سيما براي پخش بخشي از برنامههاي عادي رييسجمهور خرده گرفته است كه صدا و سيما دوم اسفندماه زماني كه نام رييسي به عنوان كانديداي جناح اصولگرا جدي شده بود افتتاح فاز اول خط دوم متروي مشهد و سخنراني رييسي در آن برنامه را پوشش داد.

حجتالاسلام رييسي با داغتر شدن فضاي انتخاباتي و جديتر شدن احتمال كانديداتورياش ٢٢ اسفند ماه در برنامه گفتوگوي ويژه خبري شبكه دوم سيما حاضر شد تا به صورت زنده به ارايه كارنامه يكساله عملكردش در توليت استان قدس بپردازد. نماينده پيشين آمريكا در امور افغانستان تأكيد كرد كه طالبان به دنبال عاديسازي روابط خود با آمريكا بوده و از ايالات متحده ميخواهند سفارت خود را در كابل بازگشايي و تحريم مالي را لغو كند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۰ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۱۴:۳۹ ] [ مسعود ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی